Birchbox July

(ENGLISH DOWN BELOW)

Ook deze maand is de box zomers getint. En ook deze keer een aantal leuke producten die mij direct in het oog sprongen. Het handige aan deze soort doosjes is dat je ze gemakkelijk op elkaar kunt zetten en gebruiken als opbergruimte voor make-up of andere dingen!Birchbox-juli-1

WAT ZIT ER IN DE BOX?

  • Birchbox – Peigne – kam – €6,90
  • Chella – Crayon Illuminateur – Highlight potlood – €19
  • Polaar – Roll-on Icy Magic – oogserum – €29,90
  •  Anatomicals – Softening Eucalyptus foot cream – voetcrème – €11
  • Revlon Professional – Equate IB Hydro Nutritive Detangling Conditioner – haar verzorging – €21,60

Prijzen die vermeld staan zijn voor full-size producten.

Birchbox-juli-8

BEN IK TEVREDEN VAN DE BOX?

In mijn Birchbox van juli 2016 kreeg ik de eerste keer een product van het merk Anatomicals. Het was een bodylotion met mango en kokosnoot, ik was direct verkocht. In mijn Birchbox van november 2016 kreeg ik een citrus body scrub van dit merk. Ik vind deze producten leuk om te gebruiken, ze zien er ook telkens kleurrijk uit en de prijs is zeker binnen mijn budget.

Ik was enthousiast wanneer ik de oogroller zag van Polaar, maar dit product voldoet (momenteel, ik probeer een nieuw product altijd een week voordat ik met zekerheid een mening vorm)niet echt aan mijn verwachtingen. Doordat de roller metaal is, voelt het koud aan, dus ik denk niet dat het product zelf het koude ‘effect’ geeft. Ik merk ook dat er niet echt veel product uit komt, ik moet meerdere keren rollen voordat ik het gevoel heb genoeg product aangebracht te hebben. De roller zelf rolt niet zo heel gemakkelijk, persoonlijk moet ik iets te hard duwen om de roller te kunnen rollen.. wat ik niet graag doe rond mijn ogen, want hier is mijn huid het gevoeligst en erg dun.

Het highlight potlood van Chella zal even moeten wachten, want vooral tijdens de zomer draag ik het minst make up.

Momenteel gebruik ik nog steeds elke wasbeurt de serum van moroccanoil die in mijn Birchbox van vorige maand zat, ik kan nu al zeggen dat dit misschien toch wel eens de vervanger van mijn huidige favorite serum zou kunnen zijn.. Maar wanneer ik het niet vergeet dat ik nu nog een nieuwe verzorging heb, van Revlon, om uit te testen, probeer ik dit product zo snel mogelijk!

 


English:

Like last month, it’s clearly a summer box.

WHAT’S IN MY BOX THIS MONTH?

  • Birchbox – Peigne – kam – €6,90
  • Chella – Crayon Illuminateur – Highlight potlood – €19
  • Polaar – Roll-on Icy Magic – oogserum – €29,90
  •  Anatomicals – Softening Eucalyptus foot cream – voetcrème – €11
  • Revlon Professional – Equate IB Hydro Nutritive Detangling Conditioner – haar verzorging – €21,60

Prices are based on full-size products.

This slideshow requires JavaScript.

WHAT DO I THINK OF THIS MONTHS BOX?

The first time i’ve received any product from the brand Anatomicals, was in my Birch box from July 2016. It was a mango/coconut body lotion and I fell in love instantly with this product! In my Birchbox from November 2016 i’ve received another product from this brand, this time it was a body scrub. Which was also an amazing product. So I am definitely excited with the foot cream this month!

At first I was excited about the roll-on eye energizer from Polaar. I find that it is not the product itself that is cooling, but it’s just the metal rolling ball that makes it feel cold.. but I could be wrong. I also think that there’s is not much product coming out of the roller. I have to roll multiple times under my eyes in order to get enough product on to my skin. The roller itself is a bit rough, it pulls on my skin.

In the summer I don’t wear make up that often, so I won’t be testing out the highlight pencil from Chella very soon.

As for now I still use the Moroccanoil that i’ve received in my Birchbox from last month, and I can say that it might be better for my hair than my most favorite oil i’ve used for years… But I have to keep in mind that also know I’ve received a new conditioner from Revlon I have to try out!

blog end

 

Leave a Reply

