Birchbox May

(English down below)

In april liep mijn abonnement bij Birchbox ten einde. Gelukkig had ik tijdens de kerstperiode en leuke limited edition box gekocht waar ook een abonnement kaart bij zat voor drie maanden.

Toen ik de mail kreeg wat er in de Birchbox van mei ging zitten was ik super blij dat ik nog dit abonnement had. Er was deze maand namelijk een leuke haarband van Levis te verkrijgen in de box! In de mail stond er ook een kortingscode om de box van mei aan de helft van de prijs te krijgen. Zo heb ik direct deze box ook besteld voor mijn schoonzus.

Birchbow-mei-1

Wat zit er in de box?

  • Levi’s – Headband – Haarband van Levi’s €15
  • Doucce – Punk Volumizer Mascara – Mascara voor volume €27
  • Beauty Protector – Protect & Volume –  Volume spray voor het haar €23,60
  • Mimitika – Crème Solaire Cisage SPF 50 – Zonnecrème voor het gezicht met SPF 50 €15,50
  • Absolution – Sérum Anti-Soif – Hydraterende gezichtscrème €35

Prijzen die vermeld staan zijn voor full-size producten.

Birchbox mei met tekst

Ben ik tevreden van de box?

De haarband van Levi’s is gewoonweg super voor deze zomerse dagen! Ik heb zeer lang haar, meestal als het warmer begint te worden heb ik toch graag dat mijn haar uit mijn gezicht is. Deze haarband is dus de geschikte manier om stijlvol mijn haren uit mijn gezicht te houden.

De mascara werkt niet voor mij. Ik vind de borstel veel te groot, bijna ‘lomp’ om te gebruiken. Ook merk ik geen spectaculaire volume of extra lengte na het aanbrengen, wat ik toch wel verwacht van een mascara van €27… Dan vind ik de Essence princess lash mascara veel beter van volume, lengte EN prijs!

De gezichtscrème met SPF van 50 heb ik de voorbije dagen iedere dag gebruikt. Het is een goede dagcrème, enkel de geur vind ik miner aangenaam.

 


English:

This month they added a really nice headband from Levi’s to the box. I was so excited! I had to renew my subscription.. and when I saw the headband I didn’t hesitate and renewed it immediately. I also bought this months box for my sister in law.

What’s in my box this month?

  • Levi’s – Headband – Headband €15
  • Doucce – Punk Volumizer Mascara – Mascara €27
  • Beauty Protector – Protect & Volume –  Volume spray -€23,60
  • Mimitika – Crème Solaire Cisage SPF 50 – Face cream with SPF 50 €15,50
  • Absolution – Sérum Anti-Soif – Hydrating face cream €35

Prices are based on full-size products.

This slideshow requires JavaScript.

What do I think of this months box?

I really love the headband from Levi’s. While summer is coming and the wether is getting better I am excited to wear this headband!

I am not a big fan of the Doucce Mascara. I find the wand to big for me… I really can’t work with it. It’s nothing special, no extra volume nor length, and a bit pricey.. I even prefer my Essence Princess lash mascara over this one!

The last few days I’ve been using the face cream with SPF 50, nothing special. I don’t like the smell of it at all, but there is SPF 50 in it… So I’ll use it this summer.

 

Xo Joyce

Birchbox AprilBirchbox MaartBirchbox FebruariBirchbox januariBirchbox DecemberBirchbox NovemberBirchbox OktoberBirchbox SeptemberBirchbox augustusBirchbox Juli

One thought on “Birchbox May

Leave a Reply

