Beads & Pearls jewellery – Amazing accessories

(English down below)

Toen ik net mijn Instagram pagina had aangemaakt voor mijn blog kwam ik al snel op een pagina vol met leuke juwelen. Wat me direct opviel was dat het vooral draait om edelstenen en/of mineralen (volgens wat ik opgezocht heb, is een edelsteen samengesteld uit één of meerdere mineralen).

Vroeger ging ik vaak met mijn ouders naar een winkel waar ze een hele grote collectie aan edelstenen, mineralen, kristallen, … hadden. Wij gingen er altijd achter een ‘geneeskrachtige steen’, want zo noemde mijn ouders dat. Om de juiste keuze van steen te maken moesten we vertrouwen op ons innerlijk gevoel.
We moesten telkens de ‘stenen’ kiezen die ons het beste gevoel gaf, wat ik moeilijk vond want dit waren niet altijd de mooiste… Telkens moesten we een paar stenen terug weg doen, om zo uiteindelijk één soort over te hebben die ons het beste gevoel gaf. Meestal kwam deze dan heel goed overeen met wat we nodig hadden.

Edelstenen en mineralen worden ook wel geneeskrachtige stenen genoemd, hieronder goed uitgelegd waarom.

De therapeutische werking van edelstenen berust op de energietrillingen van deze stenen uit de natuur. Door een Edelsteen te dragen wordt het menselijk aura, dat uiteraard ook uit energietrillingen bestaat, positief beïnvloed.

Een ziekte of klacht wordt meestal veroorzaakt door een afwijkende frequentie in de trillingen van een orgaan of plaats in het lichaam. Door het dragen van een bepaalde steen (of combinatie van stenen) is de invloed vaak erg groot op klachten en/of ziektes en kunnen deze dan aanzienlijk verminderen.
Maar het werken met edelstenen mag niet ter vervanging van een arts of dokter gezien worden.
Edelsteentherapie is een complementaire therapie die je in combinatie met de geeskunde gebruikt, niet ter vervanging.

Edelsteen therapie

Via de link op de Instagram pagina kwam ik terecht op de website Beads & Pearls waar ik direct op ging kijken als er verzending was naar België, want toen wist ik nog niet dat het om een Belgisch webshop ging.

Beads & Pearls Ok

Ik dacht direct bij mezelf ik koop één ketting, om dan te zien wat ik er van vind. Want ook de prijs valt zeer goed mee, het is een correcte prijs. Toen ik mijn steen had gekregen, nam ik dezelfde dag nog contact op met de verkoper om te vragen als ik een review mocht schrijven en dat ik er nog een wilde kopen.

Het is zeker de moeite waard om eens de website te bezoeken!


English:

When I started using Instagram, I quickly saw 100 pictures of stuff I wanted to buy!
On the Instagram profile from Beads & Pearls I saw the link to their web shop. So I decided to take a look.

I’ve always had mineral stones/gemstones when I grew up, because my mom believed in the heeling power of it.

So I decided to buy just one, to see if I like it and if it was worth the price. And it is totally worth it! I really loved the one I picked out. The same day I contacted the seller and asked if I could write a review and that I wanted to buy another one. She is such a nice person!

Beads & Pearls ok 2

If you want to know if they ship to your country check the website. I know that a few weeks ago they were working on internationel shipping options.

 

Xo Joyce

Leave a Reply

