Birchbox January

(English down below)

Voor de box van januari kon je uit drie verschillende teksten kiezen die op de doos staan. Omdat ik via Birchbox fr (Frankrijk) bestel, is alles in het frans. Ook de omschrijving van de producten en de website zelf.

Ik had gekozen voor “Demain je me lève de bonheur”, in het Nederlands is dit “morgen sta ik gelukkig op”.

birchbox-januari-1birchbox-januari-11

Wat zit er in de box?

  • Mercy Handy – Love & Hand Cream – handcrème
  • Yuthika – Shower gel – Douchegel
  • Number 4 – Lumiere d’hiver – een conditioner die je niet moet uitspoelen
  • Paul & Joe – Base de maquillage hydratante – gezichtsprimer
  • Birchbox – Nettoyant pinceau – make up borstel reiniger

Ben ik tevreden van de box?

Ik vind dat de producten me deze maand meer bevallen dan vorige maanden. Ik ben zeer tevreden met de handcrème, die ik al de hele tijd aan het gebruiken ben. De geur is zeer aangenaam en blijft lang houden.

Ik heb al eens een haar elixer gekregen in mijn Birchbox van het merk Number 4 en vond deze niet speciaal. Dus ik ben benieuwd naar de spray. De douche gel van Yuthika ruikt op zich zeer goed, dus ik ben benieuwd!

De penseelreiniger vind ik zeer leuk, benieuwd of deze beter is dan hetgeen ik nu gebruik.


For my english readers;

For this months box we were able to chose a quote. Mine is “Demain je me lève de bonheur”, which is French for “tomorrow I’ll wake up happy”.

Because I have to order on the French website from Birchbox, everything is in French. The website, the brochure, most of descriptions on the products..

This slideshow requires JavaScript.

WHAT’S IN MY BOX THIS MONTH?

  • Mercy Handy – Love & Hand Cream – hand cream
  • Yuthika – Shower gel – Shower gel
  • Number 4 – Lumiere d’hiver – Leave-in conditioner
  • Paul & Joe – Base de maquillage hydratante – Face primer
  • Birchbox – Nettoyant pinceau – Make up brushes cleanser

What do I think about this months box?

I really love the products this month. I like these kind of products more. I have been using the hand cream every day and it’s really good. It smells amazing.

I’m curious about the Number 4 leave-in conditioner. I’ve already received a hair product by Number 4 and I wasn’t amazed by it.

Also the brush cleanser is something you can’t have enough of, so i’m excited about this!

 

Xo Joyce

Birchbox JuliBirchbox augustusBirchbox SeptemberBirchbox OktoberBirchbox November and Birchbox December.

4 thoughts on “Birchbox January

Leave a Reply

