Birchbox December

(English down below)

Deze maand komt de birchbox in een heel mooie verpakking. In de doos zitten de producten nog extra in een zakje!

Een tip om de doosjes te gebruiken; ik gebruik deze om bv kerstkaartjes en verjaardagskaartjes in te bewaren. Maar ook enkel die ik ga omtoveren naar een ringhouder :).

15748984_10210591162569191_730252270_o

Wat zit er in de box?

  • OROFLUIDO – OROFLUIDO ELIXIR – haar serum
  • POLAAR – LA VÉRITABLE CRÈME DE LAPONIE – gezichtscrème
  • CIATÉ LONDON – FIERCE FLICKS FELT LINER – eyeliner
  • LOC (LOVE OF COLOR) – ULTRA GLOSS LIP PENCIL – lipstick
  • SABON – LOTION CORPS JASMIN (POT) – lichaamslotion

15778271_10210591161729170_589052932_o

Ben ik tevreden van de box?

Ja, ik vind deze box echt wel interessant. Ik vind de grootte van de producten deze maand wel beter dan van de andere (de meeste toch). Ze komen ook in leuke verpakking.

Ik kijk er naar uit om de Ciaté eyeliner uit te proberen, ik ben absoluut niet goed in eyeliner!

De Orofluido elixir ken ik van aantal jaar geleden toen ik nog in een kapsalon werkte. Toen was het product nog niet, maar het kon me niet bekoren. Misschien is de samenstelling ondertussen al veranderd, we zullen zien ;).

Zalig kerst en een gelukkig nieuwjaar! 

For my english readers

I really like this months packaging! Now with the holidays we’ve received a lot of cards, so I will be using my box to store them in.

What’s in my box this month?

  • OROFLUIDO – OROFLUIDO ELIXIR – hair serum
  • POLAAR – LA VÉRITABLE CRÈME DE LAPONIE – face cream
  • CIATÉ LONDON – FIERCE FLICKS FELT LINER – eyeliner
  • LOC (LOVE OF COLOR) – ULTRA GLOSS LIP PENCIL – lipstick
  • SABON – LOTION CORPS JASMIN (POT) – body lotion

This slideshow requires JavaScript.

What do I think about this months box?

I do like this box this month. The size of the products is better than before. And also the packaging of the products are really nice.

I’m looking forward trying out the Ciaté eyeliner!

The Orofluido hair elixir i’ve used in the past, when I was still working in a hair salon. Back then it was something new and I didn’t really liked it. But maybe by now they will have changed the forumla. I’ll try it out :).

Merry christmas and happy new year!

Xo Joyce

5 thoughts on “Birchbox December

Leave a Reply

