Starbucks – White Chocolate Mocha

(English down below)

Heel raar om blogpost te schrijven over een koffie, want eigenlijk lust ik helemaal geen koffie. Maar er zijn een paar uitzonderingen!

Sinds we alleen zijn gaan wonen begon mijn vriend steeds meer instant koffie te kopen om mee te nemen naar het werk, telkens probeerde ik ook eens maar ik vond elke soort vies. Koffie is gewoon te bitter naar m’n smaak.

14923067_10210027908888201_2000167860_o

Tot ik in de winkel er een aantal van het merk Starbucks zag staan. Ik bekeek de soorten en zag de caramel macchiato, ik dacht bij mezelf ik lust graag caramel dus ik moet deze wel lekker vinden. En ik vond die bij wonder echt wel lekker. Dus af en toe begon ik de vrijdag naar m’n werk een caramel macchiato mee te nemen.

Enkele weken terug wilde ik opnieuw enkele caramel macchiato koffie’s kopen, maar zag een nieuwe soort. Super enthousiast en nog meer blij toen ik de smaak las: White chocolate Mocha! Er was net een actie en omdat deze redelijk prijzig zijn, kocht ik er direct een heleboel, hopend dat ik ze lekker zou vinden.
Ik vind dat je bij deze nog minder de koffie smaakt, wat super is voor mij. Maar als je dus een echte koffiedrinker bent zal je deze misschien minder lekker vinden.
Ik vind ze nog beter dan de andere en super super super lekker!

Volgens mij is het een kerst editie, de verpakking doet me toch erg denken aan kerst!

Onlangs was ik in Gent en dronk ik in de Starbucks de Speculaas Latte maar ik vond die echt niet lekker!! De specerijen smaakte erg naar de speculaas (of speculoos) uit Nederland maar die precies een paar jaar overtijd waren. Echt raar want ik eet graag speculaas uit Nederland. Gelukkig zijn hun instant koffie’s wel lekker!

Waar ik ze koop schommelen de prijzen tussen de €1,90 en €2, als je ze ergens goedkoper ziet laat het me gerust weten 😉

For my English readers:

I’m not a coffee drinker at all. I don’t like the taste of it. My boyfriend on the other hand began to drink much coffee when we moved to our first own place. He started with the ones you buy at the grocery store, i’ve tried every one he bought but didn’t like any of them!

One day we went grocery shopping and I saw that also Starbucks had coffee on the go. One of them had the flavor caramel macchiato and I thought, I like caramel so it can’t be that bad. And I really liked it.

14963455_10210027908848200_1712315519_o

A few weeks back I noticed they had a new flavor: White chocolate Mocha and they were on sale so I bought a lot of them without even trying, because I was so sure I was going to love them. And I did! I really like them, even better than the caramel macchiato ones.

There is not much coffee flavor to it, so I like it. But maybe someone who likes the taste of coffee won’t like them as much as I do.

I think they are a christmas edition because of the packaging, but I hope they keep selling them after christmas!

Where I live the prices are between €1,90 and €2

 

Laat me weten wat jouw favoriete Starbucks koffie is in de reacties!
Let me know what you favorite Starbucks flavor is in de comments!

Xo Joyce

One thought on “Starbucks – White Chocolate Mocha

Leave a Reply

