Essence XXXL longlasting Lipgloss

Essence vind ik een super merk en zeker op gebied van lipsticks! Ze zijn betaalbaar, zeer goed en je hebt veel keuze.

Een lipgloss is niet echt mijn ding, m’n haren waaien er altijd in en plakken dan aan mijn lippen, niet comfortabel!
Wat ik super vind aan deze ‘lipgloss’ is dat ze mat droogt, dus het is niet plakkerig. Voor mij is dit niet echt een lipgloss, maar meer een liquid lipstick.

skiplive-36

06 Soft Nude

Als je op zoek bent naar een mooi nude kleur en je hebt wat donkere lippen dan is dit echt het perfecte kleur voor jou. Bij mezelf is deze de beste nude lipstick dat ik al gevonden heb.

De lipstick draagt zeer makkelijk op de lippen. Het blijft zacht en crèmig.
De kleur heeft een bruine ondertoon, wat het zeer mooi maakt op natuurlijk gepigmenteerde lippen.

skiplive-37

Volgens mij zijn de lipsticks nu veranderd van verpakking en van applicator. Maar deze applicator werkt zeer goed bij mij. Ik heb al andere reviews gelezen en daar vonden ze de applicator niet zo goed. Dat is natuurlijk iets persoonlijk, ik vind het gewoon zeer vlot werken.

Doordat de applicator lang is neemt hij direct veel van je lippen mee en het is toch fijn genoeg om niet buiten de lijnen te gaan. Gemakkelijk om snel in de auto of op het werk aan te brengen.

Als je deze nog tegenkomt in de winkel, voeg hem toe aan je collectie want hij is het zeker waard!

Xo Joyce

Leave a Reply

