Fluoro5 Elixer Restore & Repair Oil – Number 4

In mijn Birchbox van juli (Birchbox Juli) zat de Fluoro5 Elixer Restore & Repair Oil van het merk Number 4.  Ik kende het merk niet en had er ook nog nooit van gehoord.

Na wat research vond ik een groot pluspunt van dit merk; “We exclude all ingredients potentially toxic to humans, rare vintage couture, and our dear environment; 100% Vegan, Sulfate & Sodium Chloride Free, Gluten Free, Bad Taste and Paraben Free formulas are never ever tested on any animal.”.SkipLife-75

De prijs valt zeer goed mee. Op de website van Number 4 zelf kost de serum $26, op de website van birchbox €19 en voor abonnees €16,15 voor 60ml. Je zal er wel een tijdje mee toekomen aangezien je maar een paar druppels nodig hebt.

Ik gebruik al jaren dezelfde serum, de Neem Plant Silk Serum van L’anza (staat ook op de lijst van Peta). Dus het was even wennen om een andere serum te gebruiken. De geur van de Number 4 serum doet me denken aan producten dat mijn oma vroeger gebruikte … Ik ben dus niet echt een fan van de geur.

Qua herstellen en verzorging merk ik geen groot verschil tussen L’anza en Number 4. Mijn serum van L’anza was juist op, dus het was een ideaal moment om te beslissen om nogmaals de L’anza te kopen of om te schakelen naar een nieuwe serum.

De serum van l’anza heeft een thermische bescherming tot 260°c. Heel af en toe stijl of krul ik mijn haar, dus dan komt dit wel goed van pas. Daarom besloot ik toch nogmaals L’anza te kopen.

Xo Joyce

Leave a Reply

