Smooth Temptation Lipstick – KIKO – Review

KIKO Milano is een Italiaans cosmeticamerk dat niet test op dieren. Hoe ik het merk heb leren kennen kan je lezen in post; KIKO Super Gloss – review.SkipLive-24

 

 

Deze post gaat over de Smooth Temtation Lipsticks van KIKO. Ik heb vorig jaar een lipstick gekocht en vond deze zo goed dat bij de volgende aankoop de andere kleuren ook kocht.
Op één na dan, er was nog één ander kleur die ik niet mooi vond.

 

 

KIKO beschrijft de lipstick alsvolgt:

Crèmelippenstift in stick met een rijke en intense kleur. De crèmige, luxe textuur smelt op de lippen en maakt ze zacht en egaal. De lippenstift voelt heerlijk aan, waardoor hij prettig aan te brengen is en daarna een comfortabel gevoel geeft.

Het aanbrengen is makkelijk en superglad, de kleur wordt onmiddellijk afgegeven. De sterk gedefinieerde kleur loopt niet uit.

De automatische houder en de compacte punt van de lippenstift zorgen ervoor dat de lipcontour makkelijk en precies kan worden omlijnd.

De beschrijving komt helemaal overeen met het product! Het is een zeer crèmige textuur die goed voelt aan de lippen. De lijntjes in de lippen worden wel heel erg zichtbaar als je deze lipstick gebruikt, dus de lippen worden niet egaal zoals omschreven.

SkipLive-25

Het brengt heel erg makkelijk aan. Ik gebruik het vaak als ik snel ergens heen moet en in de auto m’n lipstick moet aandoen.

 

Swatches van de kleuren:

temptationswatch-1 tekst

Mijn favoriet blijft het eerste kleur dat ik gekocht heb, nummer 05. Tussen de kleuren 04, 05 en 06 zit niet heel erg veel verschil. Het zijn meer de ondertonen die het verschil maken.

Ik heb nu wel gemerkt dat je op de website deze kleuren niet meer kan kopen. Mocht je deze toch ergens zien raad ik je zeker aan ze te kopen! Geweldige lipsticks.

Xo Joyce

Leave a Reply

