NYX lipstick haul – review

Al eerder vertelde ik over m’n avontuur in de NYX winkel in Gent, indien je dit miste kan je het hier lezen;  NYX Soft matte lip cream – review.

In deze post review ik drie verschillende lipsticks, waarvan ik er twee minder goed vind. Jammer genoeg.

SkipLife-78

Ik begin bij de lipstick links, de Plush Gel Lipstick in Dime Piece. De kleur vind ik afschuwelijk! Ook de formule vind ik persoonlijk niet tof, het is te creamy voor mij. De kleur brengt niet gelijkmatig aan waardoor je op sommige plaatsen je lippen er door kan zien. Het doet me denken een make up voor kinderen. Ook deze lipstick heeft een vieze naasmaak, precies zeep. Al bij al geen aanrader!


De Matte Lipstick in Natural is de enige van deze drie die ik effectief draag en zeer leuk vind. Meestal op het werk draag ik deze of een van KIKO. De kleur is een mooi, natuurlijk kleur met een diep roze tint. Zeer goede pigmentatie!
Het draag zeer gemakkelijk en blijft lang zitten. Als je ermee dringt of eet moet je de lipstick wel bijwerken. Anders kan je er gerust twee uur mee verder.


De lipstick rechts, de Lip Smacking Fun Color in Power Puissance raad ik enkel aan als je een leuk kleurtje nodig hebt voor een speciaal evenement. Het heeft wel een zeer goede pigmentatie, dekt mooi. Maar ik kan deze absoluut niet dragen … Zodra je het aanbrengt op de lippen is het of je een hap shampoo naar binnen hebt gespeeld, vies! Laat me gerust weten als jij dit ook hebt, of als het toch gewoon aan mezelf ligt!

Op onderstaande foto zijn de swatches te zien.

SkipLife-89

Xo Joyce

One thought on “NYX lipstick haul – review

Leave a Reply

