NYX Soft matte lip cream – review

Nog maar recent ging er een NYX winkel open in België. Gelukkig in Gent, wat niet zo ver is voor mij! Mijn eerste vrije dag ging ik naar de winkel, wat geen succes was want er waren veel te veel mensen in de winkel. Na 20min aanschuiven aan de lipsticks had ik er genoeg van. Ik besloot om de dingen die ik had (oogpotlood en setting poeder) te kopen en een volgende keer terug te komen.

Twee weken later ging ik terug en kon ik een paar lipsticks bemachtigen. Ik review ze apart omdat ik ze nog niet allemaal heb kunnen uittesten.

SkipLife-79Ik heb deze lipstick in nummer 18 Prague, een heel mooi donker roze kleur met een wat paarse ondertoon. Ik kan je nu al verklappen dat ik deze veel, veel, veel beter vind dan de Xtreme Shine Lip Cream van Nyx!

Het brengt zeer makkelijk aan op de lippen, in één laag komt de kleur perfect uit.
Ik ben zeer gevoelig aan geuren, maar deze ruikt precies naar vanille, wat ik niet erg vind.
De lipstick voelt zeer zacht aan op de lippen, dus het is fijn op te hebben. Helemaal niet plakkerig!

SkipLife-86

Zoals ik al zei, de lipstick brengt makkelijk aan, maar ik raad toch aan om een lippotlood te gebruiken voor een perfecte afwerking.

Ik koop zeker nog kleuren van deze lijn!

Xo Joyce

One thought on “NYX Soft matte lip cream – review

Leave a Reply

