KIKO Super Gloss – review

 

SkipLive-32

KIKO Milano is een Italiaans cosmeticamerk dat niet test op dieren. Ik zag dit merk voor het eerst in Keulen, Duitsland. Op dat moment was ik nog niet bezig met makeup, maar wel met nagellak. Ik ging dus snel eens binnen om te kijken en was zeer verwonderd. De prijzen zijn relatief laag en over de kwaliteit kan ik zeker niet klagen. Je kan er vaak wel een koopje doen.

KIKO omschrijft deze super gloss op hun website zo;

“Ultra-glanzende, hydraterende lipgloss. Super-regelbare kleur. Vloeibare textuur en niet “plakkerig”. Verkrijgbaar in  28 kleuren.”

SkipLive-34De bovenste swatch is nummer 109 ‘Mat Pink’ en het onderste kleur is nummer 124 ‘Rhododendron Pink’.

Nummer 109 is mat roze met een klein beetje oranje ondertoon. De kleur brengt niet gemakkelijk aan, maar na een paar laagjes heb je een mooi kleur.

Nummer 124 is meer een transparant roze, de kleur is bijna niet te zien op mijn lippen. Op de website zag het kleur er niet zo transparant uit, jammer!

Voor mij is de gloss toch even “plakkerig” of andere merken…
Maar voor die prijs kan je er toch eentje aanschaffen hoor, ik heb ze gekocht toen er korting was voor €1,40.

 

Xo Joyce

 

3 thoughts on “KIKO Super Gloss – review

Leave a Reply

